Kang Min Hyuk 1st Fan meeting in Thailand
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : چهار شنبه 5 / 5 / 1394
نویسنده : Setayesh

کانگ مین هیوک دور اول فن میتینگ در تایلند

لطفا امروز رو یک صفحه از خاطرات خوبتون در دفتر خاطراتتان بسپرید.

من واقعاممنونم




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: CN BLUE , News , Pictures , ,
برچسب‌ها: Kang Min Hyuk 1st Fan meeting in Thailand ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
sara در تاریخ : 1394/5/7/3 - - گفته است :
يعني نمي تونين فيلمي از سي ان بلو بذارين؟؟؟خواهش بذارين..
آخه هيچ جا از يونگ هوا فيلم جديد نميذارن..
پاسخ:سلام خانومی من تو نظرات قبلیتون هم گفتم برای کلیپ و اجرا از بچه ها یه نویسنده دیگه تا چندوقته دیگه بهمون ملحق میشه این چندوقته هم بچه ها باهم اجرا نداشتند (:

<-CommentGAvator->
sara در تاریخ : 1394/5/6/2 - - گفته است :
سلام وبلاگ فوق العاده اي داري من خيييييييلي دوسش دارم من بويسم و از فيلم ها و عكس هايي كه ميذاري خيييلي استفاده مي كنم قبلنا وقتي از يونگ فيلم ميذاشتي خيلي خوب بود و من دانلود مي كردم اگه ميشه بازم از يونگ فيلم بذار ممنون...
تو نماشا هم كانال دارم خوشحال ميشم بهم سر بزني...
پاسخ:سلام خانومی من ستایش هستم نویسنده جدید وب اینجا اخبار مربوط به سی ان بلو ساپورت میکنم تو وب قبلی پرنیا جون که الان مدیریت وب اینجا رو بررعهده داره براتون مطلب میزاشت خوشحال شدم از آشنایی باهاتون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!